miercuri, 10 iunie 2009

Te urasc


Te urasc pentru ca ai distrus un peisaj ,un peisaj q noi2.
Te urasc pentru ca esti orgolios.
Te urasc pentru indiferenta ta.
Te urasc pentru ca m-ai facut sa fiu slaba.
Te urasc pentru ca nu ai vrut sa fii mai puternic.
Te urasc pentru ca mi`ai dat visuri si dupa aceea le`ai luat inapoi.
Te urasc pentru ca nu`ti pasa daca sunt bine sau nu.
Te urasc pentru cum te distrezi fara mine.
Te urasc pentru felul in care ma alintai odata.
Te urasc pentru ca te cunosc cel mai bine.
Te urasc pentru ca m-ai facut sa vorbesc.
Te urasc pentru ca nu ai stiu sa vorbesti.
Te urasc pentru ca mi`ai spus ca ma iubesti.
Te urasc pentru ca nu ai stiu sa`mi arati asta.
Te urasc pentru ca nu esti langa mine acum.
Te urasc pentru ca m`ai facut sa ma simt fericita.
Te urasc pentru ca mi`ai distrus fericirea.
Te urasc pentru ca te-am iubit prea mult...
Te urasc pentru ca nu m-ai iubit suficient de mult
Te urasc pentru ca tu esti primu la care ma gandesc seara inainte sa dorm.
Te urasc pentru ca tu esti primu la care ma gandesc dimineata cand ma trezesc.
Te urasc pentru fiecare clipa cand ma gandesc la tine.
Te urasc pentru ca esti departe si asa v`a fi mereu.
Te urasc pentru ca nu pot sa te uit.
Te urasc pentru ca te iubesc.

2 comentarii:

  1. merita:) =))si el si toti

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce copilitza dulce esti!!!!
    Ce frumoasa virsta!!!
    Ei se maturizeaza mai greu !!!
    Se zice ca 12 % din ei inseala orice ai face tu!!!
    Trebuie "Ochio" cum ar zice Ramona -sa-i detectezi pe cei care merita atentie!!!
    Bafta la detectat !!!

    RăspundețiȘtergere